flying maples left


~MY MR. DIARY (Fr0gGY bL0G)~

...Fr0gGY bL0G..

segala yang bakal tercoret dan dicoretkan, hanya sebagai renungan dan cerita semata from da experiences, tanpa ada kaitan ngan mane-mana pihak...(^,~)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Nov 4, 2010

seadanya saya~

pempuan xreti masak xleh kawen ke??
.
.
.
satu kerugian yer, dapat isteri xreti masak??
..
..

saya reti masak la awak! huhh..
saya reti masak i! masak megi! masak nasi, cuma kdg2 nasik terlembek@ terkeras..
goreng telur, cuma sumtimes terlebeyy masin, overdose garam ckit je..
.
.
cuma saya xtaw masak yang pelik2, hebat2 cam umi awak masak..
kari feveret awak, saya penah try wat, tp cair..
nasik goreng, saya penah masak kat awak, tp..hmm, hampeh lembik..
tp awak abeskan jugak..
air teh pon, terlebeyy manis, awak minum gak..tp campur i masak ckit..

paprik@tomyam@nasik ayam@ ayam percik
sume tu saya xreti la..
tp..
saya boleh belajar..
sy leh ikut resepi, tengok intenet..

awak tanya saya td, reti xa wat nasi kerabu n nasi lemak..
saya jawab xpandai..
(sy ketawa..sebab nk ttup malu n rendah diri)
hmm, awak perli saya yer sbnarnye??

awak..
saya da terus terang kan, sy xreti masak lauk..
lau kek n biskut, saya pandai!
tp..xkan hari2 nak bagi awak mkn kek n sekut raya je, pas kawen nati kan??

hmm..
xkan kita nak makan luar je kan??

saya taw, itu kelemahan saya..
saya taw, awak kisah kan??

tp..
tankiuu awak, sbb paham n leh terima kekurangan saya ni..
awak pujuk saya , yang mende ni leh blaja..
awak xkisah, sebab tiap orang ada kelemahan..dan kelemahan saya ni xkronik..
cuma kena belajar n belajar..


..tankiuu awak..
*saya pr0misee, saya belajar masak nati*

cuma jangan gelak tau, lau saya masak xsedap cam umi..
jangan perli@marah2 tau, lau terlebeyy@ terkurang bahan..

saya kan budak baru belajar..

~~tQ en.B~~



Cheers & Lurve~

No comments:

Post a Comment