flying maples left


~MY MR. DIARY (Fr0gGY bL0G)~

...Fr0gGY bL0G..

segala yang bakal tercoret dan dicoretkan, hanya sebagai renungan dan cerita semata from da experiences, tanpa ada kaitan ngan mane-mana pihak...(^,~)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Nov 23, 2010

aku mau IMPIAN BESOR!

in 0ne of the speeches td, student de tanya,
"what is your ambition??"
yeapp!! it seems like months, i'd put it aside..
hmm, what is my ambition actually?
dolu-dolu, zaman budak2 cam busyukk jer..banyak saya punya impian..
saya nak jadi DOKTOR!
saya nak UMAH BESAR, tepi pantai!
saya nak beli KERETA BESAR n LAWA!
saya nak HUSBAND HANDSOME, KAYA n KERJA BESAR!
saya nak g OVERSEAS!
itu impian dolu2..nampak pon cam budak2..semua nak yang bagus-bagus, indah2 je..hu2
bila da besar gini (besarr ke skang ni?? haha), impian pon da laen..
saya mau GAJI BESAR!
saya mau SAMBUNG MASTERS!
saya mau KAWEN!
saya nak babies COMEL2
saya nak suami yang BAIK, GOOD LOOKING t0 my eyes, SETIA n SAYANG saya
saya nak g melancong ke PULAU (i l0v islands n waterfall veri much, u know! hehe)
saya nak a HAPPY FEMLI
saya nak umah yang ada HALAMAN LUAS
saya nak pakai KERETA BESAR (walaopon saya kecik)
hahaha..wadushh, xbrape nak berubah jugak la impian dolu2 ngan sekarang...cuma lebih ke arah kehidupan yang realiti, bukan lagi fantasi..
xpe, simpan angan-angan...angan2 mek yani! hehee..
dengan angan2, kita akan berusaha mencapai kenyataan..
penah jugak dolu2 saya bertaruh ngan my siblings, siapa leh dapat husband yang paling handsome, juruh n kaya!
hahaha..lawakk tol!
are we still in the game?? is the game valid until now?
i should b da winner then! hehee..;)
penah jugak saya 'list'kan da qualities of my husband-to-be shud have:
~bukan kaki rokok!
~bekerjaya
~0lder than me
~juruhh!
~tinggi (sebab sy rendah n kecitt)
~xm0 yang kurus2 keding
...wahahaa...
tergelak en.B kalau2 en.B terbaca n3 ni..hehehe
luckily!! i found him!! yess, i got him!
he fulfilled all da criteria dat im searching for..
cumaaaa....
he's at da same age wif me...;)
..saya xkisah pon, actually..
..sebab kita XKAN DAPAT apa yang kita INGINkan..
..ape yang kita DAPAT adalah apa yang kita PERLUkan..
=)
so, wat's urs??
~start finding ur ambition, dear!~
~Cheers & Lurve~

No comments:

Post a Comment