flying maples left


~MY MR. DIARY (Fr0gGY bL0G)~

...Fr0gGY bL0G..

segala yang bakal tercoret dan dicoretkan, hanya sebagai renungan dan cerita semata from da experiences, tanpa ada kaitan ngan mane-mana pihak...(^,~)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Feb 8, 2010

setiap peristiwa de hikmahnyee...

huhhh..banyak benar mende/crita yg ari nie revealed...hmm..
mengejutkan dan menyedihkan ...

k.janah n hus..
i dunno sal mereka sejak dioram kawen..mmg aku sengaja xmau amek tau..
if i do, it'll make me sad n hurt...hmm..(..kisah lalu~antara aku, dia n k.janah)

but today..

setiap post aku baca..n i can smell sumting fishy..(bad things happen to them)..
but i dunno what..i dun want to jump to any cnclusion...
but still make me sad..tumpang sedih ngan kehidupan mereka...
i try to find it out..still, no hint..
sometimes aku trpikir, sume nie happen, does it because of me??
hmm..nott me..coz aku xpenah mendoakan keburukan tuk mereka, eventhough atas peristiwa/kisah dolu2...
still, prkara nie mgganggu my mind..


buat k.Janah n Fuz...im olweys pray for your hepiness..
for watever saddest n worst thing happened, keep on praying n put hopes in Allah..:)

to be continued~~~~

No comments:

Post a Comment