flying maples left


~MY MR. DIARY (Fr0gGY bL0G)~

...Fr0gGY bL0G..

segala yang bakal tercoret dan dicoretkan, hanya sebagai renungan dan cerita semata from da experiences, tanpa ada kaitan ngan mane-mana pihak...(^,~)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Mar 5, 2009

degilnyeeee dia...

m i stubborn?
ishh, aku xde la degil sgt p0n...tp, en. B slalu ckp aku dgil..hahaa...
td ym ngn en. B..bengang dia ngn ke'degil'an aku ...huhuuu, sori en. B...
gara-gara aku yg suke td0 lwat...smpai kdg terbabas sbuh...
en.B duk paksa aku tdo awal...huhh, nk wat cmner..mta xmkn saman..xley tdo awal...hu2..
hmm, yela..xm0 dgil2 da...i wanna b a gudgirl ever....i'll listen 2 ur advice da pas nie...xm0 wat en. B bengang da..heheee...

n i pr0mise 2 him 2 slep before 3 tonite..hehee...
n time's almost 3...
k, daaaa..~

No comments:

Post a Comment