flying maples left


~MY MR. DIARY (Fr0gGY bL0G)~

...Fr0gGY bL0G..

segala yang bakal tercoret dan dicoretkan, hanya sebagai renungan dan cerita semata from da experiences, tanpa ada kaitan ngan mane-mana pihak...(^,~)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Mar 8, 2009

hmm....i juz feeL t0 wrIte sumthing In my diAry..

yeaa...dunn0 why..rajin pulak aku t0nite tuk menc0nTeng my diary nih..
padahal, sehari suntuk berjalan dan.. berjalan..huhuu..
wif en.B, mmg xde rasa letihnya....(p0nat gak ben0rnya)...

sampai k0lej da kul 8.10pm td...tue p0n, terlepas tuk tekan l0ceng bas bla sampai kat entrance ukm...terpaksa la, ke bangi..mjur uncle bas pusing balik ke ukm..
xsabar nk sampai ke bilik....panas n melekit jer..sesak sangat-sangat kat dalam komuter dan bas 'kuning'...
sampai je kat bilik..landing jap n trus g mandi, s0lat maghrib..huhuu, mjur xmasuk isyak agi..
then, mata terus kuyup jer..ngant0k...td0lah aku till 11pm...

abis kredit lak nfon aku ari ni.xdapat la nk anta kabar brite kat en.B...mjur dia da sedia maklum akan ketiadaan kredit aku nih..huhuu...
en.B setia me'rep0rt'kan pe yg dibuatnya t0nite....aku skdar mmbaca sahaja mesej yang dihantar...xdapat nak reply..huuu...

cian kat en.B, wireless device comp en.B r0sak..xleh en.B nak surf intenet malam nie dan ari-ari seterusnya..
dan xdapat gak la tuk kita ym...hmm....mlm nie en.B juz teng0k cite-cite korea dalam k0leksinya..(mmg en.B antu k0rean m0vies n drama)

aishh, da pagi da..xleh nak lelap agi nie...
kalau en.B tau aku xtdo agi time nie, panjang la tazkirah 'potpet' dia...marah btol en.B kalau aku tido lewat...padahal, en.B pon sama...slalu tdo lewat lebih-lebih ag, kalau de f00tball match..
sanggup en.B berjaga sampai pagi, balik subuh semat kerna BOLA..huhuu...
nak marah pon, mmg da h0bi n kegemaran dia...xleh la aku halang...

huhh, baru teringat, malam nie en.B keluar tengok bola agi...kul 1am stat..
mujur s0k ari cuti...xkeje..leh la en.B tido ke tengahari..hehee..

kedip-kedip da mata nie..tanda mau tido..
k, adi0ss...

2 comments:

  1. saya membaca diari kamu, x mengapa kan??

    oh, amat benci kalau tiada kredit. post paid... kau kawan baik ku. he he

    ReplyDelete
  2. hehee...salam..
    it's a public diary..:)

    yupp, bl0m keje ag, xdapat la nk pkai p0st paid..huhuu..

    ReplyDelete