flying maples left


~MY MR. DIARY (Fr0gGY bL0G)~

...Fr0gGY bL0G..

segala yang bakal tercoret dan dicoretkan, hanya sebagai renungan dan cerita semata from da experiences, tanpa ada kaitan ngan mane-mana pihak...(^,~)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


Mar 16, 2009

0ncE agAin...

"...Sesungguhnya, manusia tidak penah lepas dari masalah dan kesulitan hidup...
untuk kesekian kali nya, aku diuji oleh Nya..."

banyak btol masalah yg menimpa minggu nie...dan yg paling men'tension'kan aku, my nset r0sak...
dis is da sec0nd time, aku bertukar nset..gara-gara rosak..
aku yang cuai..
semalam nset terjatuh dari meja masa ngah charge.,.sampai tertanggal bateri...
sebelum ni, tak penah lak trhempas gitu..aku yang gabra, trus masukkan bateri n 'on'kan nset..
dalam hati, xputus-putus berdoa xjadi pape...

terus aku ilang mood tuk baca notes for quiz next day...huhuuu...aku tekan-tekan agi nset, dan bukak tutup bateri..kot2 tersalah masuk...
hmm, lcd yang rosak kot..coz skrin gelap, even nset leh on..
mmg rosak..huhuu...

memang aku xleh tdo spnjang malam..pkirkan ma n ba upset coz aku da rosakkan nset tuk kali kedua..nset baru nie, ba yg blikan...xsmpai agi setahun guna, da rosak lagi..
nset sebelum nie pon, ba yang menawarkan diri tuk belikan aku....quite expensive..
rasa bersalah amat, coz aku da mem'punah'kan b0th enset..

tambahan, isau pasal mahal tuk repair nset...yela, skang da kering udah...
mmg banyak pakai ongkos agi 2 bulan agi aku kat cnie...huhh, penin...
sim lak kna block, gara-gara aku duk tekan2 nset...
mmg cam tikus baiki labu jer aku nie...tp, tue da setel, by the help of my sis, aza..thanx yer za..huhuu...

pas kelas tengahari td, da g hantar repair kat kedai..sok baru dapat tau tahap ker0sakannya...
agak mahal la, mengikut perkiraan abang kedai tue..huhuu...

xmo la gtau kat en.B...nati pnjg lak ceramah dia...n paling yang aku xmo adalah nyusahkan dia...
let me s0lve dis problem by myself first...but, i stil need courage fr0m him...

sok de test agi..notes xabes baca agi..huhhh...ilang sgguh my mood for today...
tulun!!! bring back my 'semangat'...'my mood'....
tensi0n..tension..!! ma, ba, en B..help me!!
pray f0r me t0 d0 well in da test t0morrow yaa...^~^

No comments:

Post a Comment